Повернутися до звичайного режиму
Підписатися на RSS

/Files/images/Виховна робота в школі.gif

Тема виховної роботи школи:

«Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я як необхідної умови активної життєдіяльності та самореалізації особистості».

Метою виховання є становлення творчої, морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка відповідально ставиться до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Основні завдання виховної системи у 2017/2018 навчальному році:

  • формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
  • виховання духовної культури особистості;
  • виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
  • формування високої мовної культури;
  • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
  • виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
  • формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
  • забезпечення різних видів діяльності у широкому спектрі позакласної сфери – гуртковій, клубній, профільній, спортивній, художньо-естетичній максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини;
  • формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
  • посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики у поведінці учнів;
  • створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
  • зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім'ям;
  • посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, залучення батьківської громадськості до активної творчої співпраці;
  • розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого і молодіжного руху;
  • розвиток Руху юних миротворців;
  • оптимізація змісту і форм виховного процесу;
  • активізація діяльності щодо попередження дитячої бездоглядності, правопорушень, негативних проявів у молодіжному середовищі;
  • попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
  • формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації у повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі;
  • розширення в освітньому середовищі спектру профілактичних заходів щодо виховання у школярів культури здоров’язбереження;
  • об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, фахівців у сфері освіти, соціального захисту, охорони здоров’я, культури та спорту, служби у справах неповнолітніх, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, працівників правоохоронних органів, недержавних громадських, релігійних організацій щодо виховання дитини у дусі відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих.
Кiлькiсть переглядiв: 15