Тема виховної роботи школи:
«Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я як необхідної умови активної життєдіяльності та самореалізації особистості».
Метою виховання є становлення творчої, морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка відповідально ставиться до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.
Основні завдання виховної системи у 2017/2018 навчальному році:
- формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
- виховання духовної культури особистості;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- формування високої мовної культури;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
- виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
- забезпечення різних видів діяльності у широкому спектрі позакласної сфери – гуртковій, клубній, профільній, спортивній, художньо-естетичній максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини;
- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики у поведінці учнів;
- створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
- зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім'ям;
- посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, залучення батьківської громадськості до активної творчої співпраці;
- розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого і молодіжного руху;
- розвиток Руху юних миротворців;
- оптимізація змісту і форм виховного процесу;
- активізація діяльності щодо попередження дитячої бездоглядності, правопорушень, негативних проявів у молодіжному середовищі;
- попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
- формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації у повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі;
- розширення в освітньому середовищі спектру профілактичних заходів щодо виховання у школярів культури здоров’язбереження;
- об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, фахівців у сфері освіти, соціального захисту, охорони здоров’я, культури та спорту, служби у справах неповнолітніх, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, працівників правоохоронних органів, недержавних громадських, релігійних організацій щодо виховання дитини у дусі відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих.