Шановні абітурієнти!

ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Г.С. СКОВОРОДИ

запрошує Вас на День відкритих дверей

29 березня 2019 року

Вас чекають в актовій залі університету вул. Валентинівська, 2. ауд. 212А

початок о 10.00 годині

Відбудеться ознайомлення з правилами прийому до університету,

з факультетами, кафедрами, лабораторіями, бібліотекою університету

презентація студентських творчих колективів

Зустріч з деканами та провідними викладачами університету на факультетах планується за таким графіком:

Факультет, адреса факультету Час проведення Місце проведення: аудиторія, контактний телефон
Український мовно-літературний вул. Валентинівська, 2; корп. А, к.202 29.03.19 11.00 вул. Валентинівська, 2; корп. А, ауд. 215 тел. 68-11-74
Дошкільної освіти пров. Фанінський, 3; к.209 29.03.19 11.00 вул. Валентинівська, 2; корп. В, ауд. 208 тел. 68-48-83
Мистецтв пров. Фанінський, 3; к. 412 29.03.19 12.00 пров. Фанінський, 3; ауд. 53 тел. 702-15-26
Іноземної філології вул. Валентинівська, 2; корп. В , к. 503 29.03.19 11.00 вул. Валентинівська, 2; корп. А, ауд. 217 тел. 68-61-38
Історичний вул. Алчевських, 29, к. 305 29.03.19 12.00 вул. Алчевських, 29, ауд. 310 тел. 700-48-01
Початкового навчання вул. Валентинівська, 2; корп.В, к. 216 29.03.19 11.00 вул. Валентинівська, 2; корп. В, ауд. 313 тел. 68-41-04
Природничий вул. Валентинівська, 2; корп. Б , к. 224 29.03.19 11.00 вул. Валентинівська, 2; корп. Б, ауд. 221 тел. 67-69-92
Психології та соціології пров. Фанінський, 3; к. 216 29.03.19 12.00 пров. Фанінський, 3; ауд. 203 тел. 701-04-64
Славістики вул. Валентинівська, 2; корп. В, к. 409 29.03.19 11.00 вул. Валентинівська, 2; корп. В, ауд. 407 тел. 68-48-03
Фізико-математичний вул. Валентинівська, 2; корп.Б, к. 201 29.03.19 11.00 вул. Валентинівська , 2; корп. Б, ауд. 213 тел. 67-53-58
Фізичного виховання вул. Валентинівська, 2; корп. Г, навчально-спортивний комплекс імені Юрія Пояркова, к 131 29.03.19 11.00 вул. Валентинівська, 2; корп. Г, спорткомплекс ім. Ю.М.Пояркова, ауд. 200 тел. 68-06-13
Художньо-графічний пров. Фанінський, 3; к.304 29.03.19 12.00 пров. Фанінський, 3; ауд. 311 тел. 701-04-95
Юридичний (правознавство, економіка) вул. Чернишевського, 60 29.03.19 12.00 вул. Чернишевського, 60, актовий зал. тел. 700-35-28

Графік проведення днів відкритих дверей

у закладах професійно-технічної освіти

№ з/п Назва закладу Дата, час і місце проведення дня відкритих дверей
1. Державнийнавчальний заклад «Регіональний центр професійноїосвітибудівельнихтехнологійХарківськоїобласті» 05.04.2019, 12.04.2019, 19.04.2019 початок о 14:00 вул. Владислава Зубенка, 39
2. Державнийпрофесійно-технічнийнавчальний заклад «Харківськевищепрофесійне училище будівництва» 05.08.2019 з 11:00 до 16:00 Салтівське шосе, 123
3. Професійно-технічне училище №32 м.Харкова 28.03.2019 початок о 14:00 вул. Спортивна, 9 11.04.2019 початок о 14:00 пр. Московський, 19
4. Державнийпрофесійно-технічнийнавчальний заклад «Центр професійно-технічноїосвіти №3 м.Харкова» 20.03.2019, 27.03.2019 17.04.2019 початок о 13:00 вул. Владислава Зубенка, 37
5. Державнийпрофесійно-технічнийнавчальний заклад «Харківськевищепрофесійне училище сферипослуг» 14.03.2019, 10.04.2019 початок о 10:00 вул. Тюрінська,5
6. Державнийнавчальний заклад «Харківськийрегіональний центр професійноїосвітиполіграфічнихмедіатехнологій та машинобудування» 05.03.2019, 14.03.2019, 21.03.2019, 26.03.2019 04.04.2019, 08.04.2019, 18.04.2019, 25.04.2019 з 13: 00 до 16:00 вул. Івана Камишева, 37 вул. Пушкінська, 87
7. Державнийнавчальний заклад «Харківськийпрофесійнийліцейбудівельнихтехнологій» 12.03.2019 початок о 14:00 Бульвар Б.Хмельницького, 3014.03.2019 початок о 14:00 пр.-т. Гагаріна, 11
8. Державнийнавчальний заклад «Регіональний центр професійноїосвіти швейного виробництва та сферипослугХарківськоїобласті» 05.03.2019 початок о 10:00 пр. Любові Малої, 30
9. Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Харківське вище професійне училище швейного виробництва та побуту» 11.04.2019 з 13:30 до 15:00 Музичний в’їзд, 2
10. Державнийнавчальний заклад «Харківськевищепрофесійне училище №6» 14.03.2019, 04.04.2019 з 10:00 до 15:00 вул. Мухачова, 1
11. Регіональний центр професійної освіти ресторанного, будівельного та автотранспортного сервісу Харківської області 20.03.2019 з 12.00 до 14.00 вул. Аерофлотська, 8
12. Харківськийпрофесійнийліцейзалізничного транспорту 28.03.2019, 20.03.2019 початок о 12:00 вул. Сіриківська, 21
13. Державнийпрофесійно-технічнийнавчальний заклад «Регіональний центр професійноїосвітиресторанно-готельного, комунальногогосподарства, торгівлі та дизайну» 19.03.2019 початок о 10:00 вул. Малопанасівська, 1

Як визначитися із вибором професії?

Вибір професії - чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності.

Вперше питання вибору майбутньої справи постає перед школярами після закінчення 9 класу. Якщо учень вирішив закінчувати школу, то в 11 класі йому доведеться остаточно вирішувати, що робити: йти на роботу, вступати до вузу чи закінчувати курси.

Проблема тут полягає в тому, що молоді люди часто самі не знають, чим би їм хотілось займатися. Батьки часто також мають туманні уявлення про сучасні професії та їхні особливості. Інколи трапляються щасливі випадки, коли особливі задатки старшокласників помічають родичі або знайомі. Буває, що дитина сама зацікавиться справою, яка пізніше стане її професією. Але все-таки найчастіше впливають на вибір майбутньої справи батьки, їх робота, інтереси і устремління. Тут можна зауважити лише таке: добре, коли молода людина йде стопами батьків, але потрібно прислухатись до думки самого юнака чи дівчини.

Молодь, вибираючи професію, часто спирається на критерії престижності, вигідності. Але потрібно пам'ятати, що часто висока оплата вимагає великих інтелектуальних, психічних чи фізичних зусиль. Самі по собі великі гроші та посада не гарантують задоволення роботою та собою.

Часто учні прагнуть вступити до педагогічного вузу, мотивуючи це тим, що у вчителів велика відпустка, зовсім не замислюючись над тим, яких великих понаднормових затрат часу і сил вимагає вчительська праця.

Існує багато цікавих, творчих, необхідних професій, тож потрібно вибрати саме ту, котра найбільше до душі. Професійне самовизначення процес не швидкий і не легкий. Тому ми спробуємо тобі в цьому допомогти.

У дитинстві головне - навчитися вибирати з коробки цукерки з найсмачнішою начинкою. Це не так вже складно. Просто потрібно уважно придивитися і спробувати якомога більше цукерок з тієї ж коробки. Так само і з вибором професії: чим більше перепробуєш, тим легше вибрати. Але якщо ти тільки вступаєш в життя, вибір зробити дуже складно.

Вважається, що кожна людина має здатності до певної діяльності. Тому було б логічним припустити, що саме вони і визначають вибір майбутньої професії. Але не все так просто. Можливо, не буде перебільшенням сказати, що:

- Ніхто з тих, що живуть, не знає всі свої здібностей повністю.

- Не всі уміють застосувати навіть ті здібності, які мають і знають.

Не слід забувати, що дуже часто під час вибору життєвого шляху здатності враховуються в останню чергу, а вирішальний вплив роблять інші чинники, наприклад, думка батьків, іноді друзів і подруг.

Хто допомагає (і заважає) вибрати професію? (по Е.А. Клімову):

Позиція старших членів сім'ї- які вважають, що несуть пряму відповідальність за твоє благополуччя і тому прагнуть нав'язати свою думку. До речі, не так вже погано, коли хто-небудь за тебе переживає і хоче допомогти, але все таки - це твоє майбутнє. Залиши за собою остаточний вибір. І навіть право на помилку!

Позиція друзів і подруг- дружні стосунки в юнацькому віці часто дуже міцні і можуть серйозно впливати на вибір професії. Але спробуйте ухвалити незалежне рішення, знову-таки: це твоє майбутнє. Для цього слід дотримуватися правила - ухвалене рішення повинне відповідати твоїм інтересам, і нічиїм більше!

Позиція вчителів, шкільних педагогів- спостерігаючи за поведінкою, учбовою і позаучбовою діяльністю учнів, досвідчений педагог може знати багато такого, що приховано від непрофесійних очей. Тому, якщо у тебе виникли проблеми з вибором професії, запитай у вчителя. Звичайно, у того, якому ти довіряєш. І знову-таки, стеж, щоб остаточне рішення відповідало твоїм інтересам.

Особисті плани і уявлення про майбутню роботу. У тому числі і уявлення про передбачуваний рівень доходів. Щоб ці уявлення не були занадто відірваними від землі, потрібно постаратися дізнатися якомога більше про свою майбутню професію. Не соромся питати, знайомся з людьми, дізнавайся про все досконально. Краще витратити небагато часу сьогодні, чим кусати собі лікті після закінчення ВНЗ.

Здібності- спирайся на них не тільки за успіхами в навчанні, але і за досягненнями в найрізноманітніших видах діяльності. Не забувай також і про можливість удатися до допомоги психолога, пройти тестування, скористатися радою досвідченого педагога.

Рівень вимог на суспільне визнання.Як би складно це не звучало, суть приблизно така: кожна людина прагне визнання, воно є винятково важливим для особи. І тим не менше: не кожному призначено стати знаменитим співаком, видатним політиком або лауреатом Нобелівської премії. Плануючи свій трудовий шлях, зважай на реалістичність вимог. Адже за розчарування доводиться платити дуже дорого.

Інформованість- важливо подбати про те, щоб зібрані відомості про професію не виявилися спотвореними, неповними, односторонніми. Якщо професія тобі сподобалася просто тому, що в кіно це виглядає класно, дізнайся, як йдуть справи насправді. Як? Можна попроситися стати учнем або асистентом професіонала. Нехай спочатку тобі дістанеться найнецікавіша робота: купувати для нього каву, виносити сміття або ввічливо посміхатися клієнтам, нічого. Тільки так ти за короткий строк дізнаєшся, як все насправді.

Прочитавши уважно цей список, ти зрозумієш, що здібності і таланти людини при виборі майбутньої роботи враховуються в останню чергу. Чи правильно це? Відповідь очевидна: звичайно, ні! Постарайся звернути пильну увагу на цей важливий компонент вибору, який єдиний може принести успіх в житті - власні таланти і здібності.

Вирішуючи, яка професія цікавить тебе найбільше, намагайся враховувати не лише думку твоїх батьків, друзів і знайомих, а, в першу чергу, те, що подобається саме тобі. Подумай, міг би ти займатися цією справою день за днем, протягом, можливо, не одного року, докладаючи максимум зусиль і старань? Адже зараз, щоб добитися в житті успіху, потрібно прагнути бути кращим в будь-якій з вибраних тобою спеціальностей.

Також ти повинен чітко визначитися: на що ти очікуєш від майбутньої професії. Для цього необхідно врівноважити твої професійні та особисті прагнення, а також реальні потреби на ринку праці і твої запити щодо професійної самореалізації:

  • Обрана професія і твої життєві цінності:наприклад, чи буде вона сприяти твоєму духовному зростанню, якщо для тебе це є важливим; чи зможеш ти, наприклад, займаючись музикою, вирішувати проблеми екології, якщо це один з твоїх найголовніших життєвих пріоритетів.
  • Твої життєві плани і обрана професія:якщо у твоїх планах, припустимо, є бажання об'їздити весь світ, то, вибравши професію вчителя, ти навряд чи зможеш досягти поставленої мети. Або ти мрієш про велику сім'ю, тоді, обравши професію капітана дальнього плавання або іншу, пов'язану з тривалими відрядженнями, ти, швидше за все, не відчуватимеш себе комфортно, перебуваючи багато часу далеко від родини.
  • Твої назрілі сьогоденні проблеми.Подумай, чи є у тебе можливість, перш за все матеріальна, вчитися на стаціонарі декілька років? Адже багато професій, наприклад лікаря, актора та інші, не припускають заочного навчання. Також важливо було б дізнатися наперед, де і в якому місті навчають обраній тобою спеціальності. Якщо у твої плани, з якихось причин, не входить переїзд на час навчання в інше місто, наприклад, хворіє хтось з батьків і йому потрібна твоя допомога і підтримка, переглянь свої плани і підбери щось аналогічне. Можливо, з часом ти зможеш освоїти вподобану тобою спеціальність, адже зараз безліч людей здобувають другу освіту, чим заслуговують тільки пошани.
  • Реальне працевлаштування за обраною спеціальністю.Вивчи ринок вакансій на сьогоднішній день і його тенденції з перспективою на час твого навчання. Чи не буде так, що, провчившись 4-5 років, віддавши масу сил і коштів, тобі доведеться або терміново перенавчатися, або погоджуватися на роботу, яка має вельми віддалене відношення до твоєї професії, або взагалі його не має. В даному випадку, скоріш за все, тобі не обійтися без консультації фахівця служби зайнятості. Тільки він зможе кваліфіковано розповісти, на яке працевлаштування за твоїм фахом в даному регіоні ти реально можеш розраховувати.

Визначення мотивацій

Що таке мотивація, яку роль вона відіграє в пошуку роботи? Це питання зовсім не випадкове, адже мотивація спонукає нас до дії. Якщо ти добре знаєш, для чого тобі нова робота, то маєш чітку мету і зможеш ефективно справитися з пошуком. Якщо ти хочеш не помилитися у виборі своєї мети, постарайся спершу визначити мотивацію, тобто, те, що спонукає тебе до дії. Визначити, що ж є мотивуючим чинником не так просто, як може показатися. Людина не завжди щиро признається собі в дійсних мотивах тих або інших дій, які приховані в глибоких шарах особи людини. Йдеться про реально діючі особисті мотиви, а не звичні "маски", які людина надягає на роботу, на зразок: "хочу стати кращим".

Зрозуміло, дійсними мотиваційними чинниками є скоріше глибинні особисті переживання, ніж безглузді гасла, нав'язані ззовні. Тому спробуй завжди докопатися до дійсних причин своїх дій. Признайся собі чесно, що шукати нову роботу тебе змушує, наприклад, бажання вийти заміж. І одразу стануть абсолютно очевидні критерії, які потрібно застосовувати до пошуку роботи, адже працюючи в бібліотеці, або школі, або іншому чисто жіночому колективі, такої мети досягти значно важче.

Визначення мотивації - один з найбільш важливих етапів пошуку роботи, оскільки саме внутрішні мотиви задають напрям пошуку і визначають його стратегію. Найчастіше домінуючим мотиваційним чинником є рівень зарплати (а точніше - доходів). Проте інші важливі чинники, такі як цікава робота, хороший колектив, зручне місце розташування, наявність інших додаткових переваг (службовий автомобіль, мобільний телефон і т.п.) не менш важливі.

Для визначення своїх мотивуючих чинників розташуй найбільш важливі особисто для тебе переваги нової роботи в порядку убування їх значущості, наприклад:

  1. висока зарплата;
  2. можливість завоювати авторитет;
  3. потенціал кар'єрного зростання;
  4. цікава робота;
  5. робота підвищує рівень самоповаги;
  6. можливість професійного зростання.

Цей зразковий список ознак "ідеальної" роботи ти повинен переписати для себе наново, розставивши важливі особисто для тебе чинники в порядку убування їх значущості. Це буде особисто твій список, який дозволить намітити пріоритети і відкинути менш значущі чинники. Склавши список, поклади його на видному місці, повісь над ліжком або кухонним столом, щоб постійно тримати перед очима. Корегуй список при необхідності з урахуванням обставин, що змінилися.

Також психологи рекомендують прості, але дієві методи для визначення своїх професійних вподобань самотужки.

Метод 1. Познайомся із собою.Візьми аркуш паперу, ручку, сідай зручніше і починай згадувати і записувати всі свої вдалі проекти. Наприклад, в шостому класі зробив шпаківню, після школи вирішив вступити в інститут такий-то і вступив. Тільки не кажи, що у тебе немає вдалих проектів, вони є у всіх. Головне - захотіти їх пригадати. Це завдання може зайняти у тебе не один день, та ти не поспішай. Чим повніше буде список, тим краще ти зможеш себе зрозуміти. Після того, як список буде готовий, виділи в ньому ті проекти, які принесли найбільше задоволення.

Метод 2. Малюємо роботу.Закрий очі і уяви свою ідеальну роботу. Де знаходиться, колектив, начальник, режим роботи, і твоє робоче місце, твої обов'язки, зарплата. Чим докладніше представиш, тим краще. А зараз розплющуй очі і запиши все, що тобі вдалося представити.

Зараз саме час приступати безпосередньо до пошуку роботи.

Шукаємо відповідні вакансії. Шляхи пошуку

Найпростіший шлях пошуку роботи - це звернутися до друзів і знайомих. Дуже багато працедавців вважають за краще набирати співробітників не з вулиці, тому рекомендація вже "перевіреного" працівника значно спростить прийом на роботу. Ще один шлях - це скористатися інформацією в спеціалізованих газетах і журналах. У кожному газетному кіоску таких видань багато і вони пістрявіють оголошеннями: потрібний, потрібний, потрібний. Але будь на чеку. Серед оголошень багато недобросовісних. Не спокушайся, якщо пропонується велика зарплатня без вказівки характеру роботи. Тебе повинно насторожити, якщо не вказаний прямий номер телефону, а, наприклад, тільки мобільний. Обіцянки розкрити секрет великих заробітків в обмін на 10 гривень, які ти повинен вислати за вказаною адресою розраховано на наївних претендентів. А ти - не такий. Вчися читати між рядків і відсіювати такі оголошення з першого погляду. Оголошення представників мережевих структур також тебе переслідуватимуть всюди. Вони шукають безкоштовних працівників, а ти шукаєш оплачувану роботу. Отже вам не по дорозі. Зараз модно шукати роботу через Інтернет. Основне достоїнство такого пошуку - це оперативність інформації про вакансії, що надається. Ти можеш зателефонувати потенційному працедавцеві одразу ж як тільки його оголошення з'явиться в мережі і випередити своїх конкурентів. Звернення в центр зайнятості теж може принести не погані результати.

Якщо не хочете помилитися з вибором професії і знайти своє місце в сучасному світі, пройдіть запропонований тест. Він допоможе визначити тип професії, що підходить саме Вам.

Інструкція: Прочитай дані твердження. Якщо ти згоден із ними, то перед цифрою в таблиці постав «+», якщо ні – зазнач перед цифрою «-». Якщо сумніваєшся, закреслицифру.

Твердження для самооцінки1. Природа2. Техніка3. Знак4. Мистецтво5. Людина
1. Легко знайомлюся з людьми1
2. Охоче й довго можу щось майструвати1
3. Люблю ходити в музеї, театри, на виставки1
4. Охоче й постійно доглядаю за рослинами, тваринами1
5. Охоче й довго можу що-небудь обчислювати, креслити1
6. Із задоволенням спілкуюся з однолітками чи малюками1
7. Із задоволенням доглядаю за рослинами і тваринами1
8. Зазвичай роблю мало помилок у письмових роботах1
9. Мої вироби зазвичай викликають інтерес у товаришів, старших2
10. Люди вважають, що в мене є художні здібності2
11. Охоче читаю про рослини, тварин1
12. Беру участь у виставах, концертах1
13. Охоче читаю про будову механізмів, приладів, машин1
14. Тривалий час можу розв’язувати головоломки, задачі, ребуси2
15. Легко залагоджую суперечки між людьми2
16. Вважаю, що вмію працювати з технікою2
17. Людям подобається моя художня творчість2
18. Я здатен працювати з рослинами–тваринами2
19. Я можу зрозуміло викладати свої думки в письмовій формі2
20. Я майже ніколи ні з ким не сварюся1
21. Результати моєї технічної творчості схвалюють незнайомці1
22. Без особливих зусиль засвоюю іноземні мови1
23. Мені часто доводиться допомагати навіть незнайомим людям2
24. Довго можу займатися музикою, малюванням, читати книжки тощо1
25. Можу впливати на розвиток рослин і тварин2
26. Люблю з’ясовувати будову механізмів, приладів1
27. Мені зазвичай вдається схилити людей до своєї думки1
28. Охоче спостерігаю за рослинами або тваринами1
29. Залюбки читаю науково-популярну, критичну літературу, публіцистику1
30. Намагаюся зрозуміти секрети майстерності й випробовую свої сили в живописі, музиці тощо1
Результати

За кожним стовпчиком підкалькулюй алгебраїчну, тобто з урахуванням знаків, суму, закреслені цифри не рахуй. Запиши їх до рядка «Результати».

Найбільша отримана сума або суми(за кількома стовпчиками) указує на найприйнятніший для тебе тип професії.

Малі або від’ємні сумивказують на типи професій, яких тобі треба уникати при виборі. Максимальне число балів у кожному стовпчику — «8». Відповідно до даної класифікації світ сучасних професій можна розділити на 5 основних типів:1— «Людина – природа» — усі професії, пов’язані з рослинництвом, тваринництвом і лісовим господарством.2— «Людина – техніка» — усі технічні професії.3— «Людина — знакова система» — усі професії, пов'язані з підрахунками, цифровими й літерними знаками, у тому числі й музичні спеціальності.4— «Людина — художній образ» — усі творчі спеціальності.5 —«Людина – людина»—усі професії, пов’язані з обслуговуванням людей, зі спілкуванням.

Методика вивчення спеціальних здібностей та загальних творчих здібностей

ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ

Інструкція

“Прочитавши твердження, в яких у лаконічній формі розкриваються окремі здібності до виконання певної діяльності, ти повинен у “Бланку відповідей” навпроти кожного номеру проставити свою відповідь: якщо тобі легко вдається виконувати цю діяльність, то поставте знак “+”; якщо ти не можете виконувати цю роботу —знак “‑”; якщо буває так, що інколи можеш, а інколи не можеш цього робити —знак “0”. Відповідай на кожне ствердження, не пропускай жодного. Довго роздумувати не потрібно, краще покластися на перше.

БЛАНК ТВЕРДЖЕНЬ

  1. Люблю працювати зі словниками і літературними джерелами.
  2. Із задоволенням і часто допомагаю старшим у догляді за тваринами.
  3. Тривалий час можу проводити обчислення, розрахунки, виводити формули.
  4. Охоче і тривалий час можу майструвати і ремонтувати різноманітні механізми, прилади, машини.
  5. Стараюсь надати предметам, що виготовляю сам, гарного, естетичного вигляду.
  6. Дуже швидко і легко запам'ятовую ритм і мелодію.
  7. Змінюю тональність голосу і вираз обличчя, коли зображаю іншу людину.
  8. Люблю вивчати походження слів і окремих словосполучень.
  9. Люблю доглядати за тваринами, вирощувати рослини.
  10. Із задоволенням розв'язую конкурсні задачі з математики.
  11. Охоче читаю книжки, журнали про будову і роботу механізмів, машин, пристроїв.
  12. Аналізуючи сюжет картини, переживаю почуття прекрасного.
  13. Ніколи без поважних причин не пропускаю заняття у музичній школі.
  14. У гру на інструменті, у пісню чи танець вкладаю багато енергії і почуттів.
  15. Розповідаючи що-небудь, дотримуюсь головної думки, не відхиляючись.
  16. Охоче доглядаю кімнатні рослини, із задоволенням надаю допомогу батькам у вирощуванні овочів і фруктів.
  17. Цікавлюсь літературою про видатних вітчизняних та зарубіжних математиків.
  18. Я захоплююсь конструюванням машин, приладів, моделей, потягів, радіоприймачів.
  19. Прагну бути оригінальним у виборі сюжету (малюнку, описі якоїсь події, у складанні композицій із квітів, каміння, марок, листівок).
  20. Придумую свої власні мелодії, ритми, приймаю участь у музичних конкурсах.
  21. Я легко можу передавати почуття за допомогою міміки, жестів, рухів.
  22. Люблю художньо описувати події, явища. Звертаю увагу на розкриття почуттів людей.
  23. Мої результати із сільськогосподарського дослідництва визнані як одні із кращих.
  24. З охотою виконую завдання, що вимагають розумового напруження.
  25. Мені подобається ремонтувати старі пристрої, механізми, використовуючи при цьому старі деталі.
  26. У вільний час охоче малюю, ліплю, створюю композиції, що мають художнє призначення ( прикраси для одягу, дому).
  27. Цікавлюсь літературою про життя та творчий шлях видатних музикантів, композиторів.
  28. Прагну викликати в інших людей глибокі почуття й емоції, коли про щось з захопленням розповідаю.
  29. Вчитель літератури відмічає, що я маю досить багатий словниковий запас та образно висловлюю свою думку.
  30. Систематично читаю журнал “Юний натураліст”.
  31. З більшості предметів маю високу успішність. Часто мені „нудно” на уроках, оскільки новий навчальний матеріал мені вже знайомий.
  32. Особливо мені подобається сам процес пошуку причини несправності машин і механізмів.
  33. Постійно відвідую виставки, художні салони, картинні галереї.
  34. Тривалий час можу зосереджено грати на музичних інструментах.
  35. Охоче приймаю участь в шкільному театрі.
  36. Люблю читати художні книжки, в яких розповідається про життя видатних письменників і поетів.
  37. Люблю спостерігати та досліджувати розвиток рослин і тварин.
  38. Систематично тривалий час займаюсь у математичному гуртку.
  39. Виписую і систематично читаю журнали, статті про молодих раціоналізаторів.
  40. Подобається працювати з клеєм, пластиліном, глиною, фарбами.
  41. Люблю із задоволенням слухати симфонічну музику.
  42. Часто буваю у театрах, дивлюсь кінофільми, приймаю участь у їх обговоренні.

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

Прізвище, ініціали _________________ Клас____ Вік ______ Дата ________

ЛБМТХМзА
№ пВідп№ пВідп№ пВідп№ пВідп№ пВідп№ пВідп№ пВідп
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29303132333435
36373839404142
+++++++

ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ

Після заповнення бланку відповідей підраховуєш суму плюсів у кожній вертикальній колонці та записуєш у нижньому рядку “Бланку відповідей” кожної колонки і перенеси їх в «Таблицю результатів». Кожна з колонок “Бланку відповідей” відповідає певним здібностям до діяльності у сфері: Л —літературній; Б —біологічній; М —математичній; Т —технічній; Х —художній; Мз —музичній; А —артистичній.

Таблиця результатів

Сфери діяльності
ЛітературнаБіологічнаМатематичнаТехнічнаХудожняМузичнаАртистична

Висновок за результатами виконання методики робиться стосовно найвищих балів з відповідної сфери, що вказує на розвиток відповідних здібностей. Їх необхідно враховувати при виборі майбутньої професії.

Кiлькiсть переглядiв: 254