Основні завдання на 2023/2024 навчальний рік
Виходячи з аналізу результативності освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році та з метою його подальшого удосконалення визначити наступні пріоритетні напрямки у роботі педагогічного колективу закладу на 2023/2024 навчальний рік:
· формування необхідних умов для інноваційного наповнення освітнього середовища закладу на засадах основних вимог Концепції нової української школи;
· запровадження гнучкої системи організації освітнього процесу, що відповідає умовам НУШ та концепції соціалізації особистості;
· впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти у 5-у класі;
· реалізація навчального плану і навчальних програм, спрямованих на перехід від школи знань до школи компетентностей;
· підвищення якості надання освітніх послуг;
· побудова системи підвищення професійної компетентності педагогів, орієнтовану на самоосвітню, науково-дослідницьку діяльність учителів;
· здійснення нових підходів до виховання громадянської активності учнів;
· продовження роботи з формування іміджу школи шляхом створення розвиненої системи громадського самоврядування, орієнтованої на соціальне партнерство.
Основною метою гімназії в 2023/2024 навчальному році вважати:
· створення оптимальних умов для реалізації розвитку духовно багатої, фізично здорової, вільної, творчо мислячої особистості, здатної до продуктивної праці в динамічному світі.
Задачі, що сприятимуть досягненню поставленої мети:
· продовження роботи по формуванню оптимальної мережі закладу відповідно до потреб громади;
· оптимізація процесу соціалізації особистості засобами інноваційного наповнення освітнього середовища, орієнтованого на успішну адаптацію учнів в соціумі;
· забезпечення позитивної динаміки якості освіти й освітньої діяльності на трьох рівнях загальної середньої освіти;
· побудова освітнього процесу на компетентнісних засадах, принципах педагогіки партнерства, виховання на цінностях;
· забезпечення високого рівня мовної компетентності (спілкування державною й іноземною мовами);
· продовження роботи щодо впровадження мережевих та хмарних технологій, спрямованих на формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів;
· продовження роботи щодо впровадження інноваційних технологій, які спрямовані на розкриття інтелектуальних, творчих здібностей дитини та на задоволення її потреб;
· створення необхідних організаційно-методичних умов для запровадження нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти у 5-х класах;
· створення умов для здобуття інклюзивної, дистанційної та профільної середньої загальної освіти за екологічним спрямуванням;
· розвиток системи індивідуально-диференційної роботи з обдарованими учнями та учнями з особливими освітніми потребами;
· забезпечення пріоритетності громадянського та національно-патріотичного виховання молоді;
· формування творчої особистості сучасного педагога, його корпоративної культури;
· визначення пріоритетів у самоосвітній роботі учителів щодо підвищення професійної компетентності;
· забезпечення різних видів діяльності у широкому спектрі позакласної сфери – гуртковій, клубній, спортивній, художньо-естетичній, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини;
· сприяння свідомому самовизначенню учнів у різних сферах діяльності, передусім управлінській;
· здійснення психолого-педагогічної підтримки соціально неадаптованих учнів;
· удосконалення системи взаємозв’язку з батьками в умовах зміни функціонування школи;
координація взаємодії учасників освітнього процесу та представників громадськості щодо реалізації учнівських та батьківських ініціатив